Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Nattis - 30 januari 2013 22:49

Kan detta vara möjligt eller drömmer jag? Du har verkligen tagit hela mitt hjärta med storm! Förvånad? Ja! Du till och med bjuder hem mig på film bara du och jag! Kan säga som så att för mig är du perfekt. Ja får gå och se ut som ja vill utan att behöva vara vulgär. Skönt i tanken på att ja träffade en som ville att ja skulle vara vulgär konstant.. När ja kommer se dig på dansen till helgen hoppas ja på något mer. Jag vill ju verkligen bara vara din. Trotts att vi setts en gång. Du får mig verkligen att le med ditt fina inbjudna leende du mig ger. Du berör både mitt hjärta och själ! Har haft rn otursdag igen tapade bort komunhusets kort idag kändes ju så jävla lyckat utav mig suck! Började halvt storgrina och så var de värsta snöstormen på det! Mina tankar bara snurrade om kring.. Började deppa inför praktiken när ja varken kunde ta mig in eller höra av mig. Ville inte att dom skulle tro att ja skolkade från praktiken. Och så har ja hört att ni gjort slut. Itanken på att ja egentligen inte vet vem men ja tippar på att de var du iallafall.. Du ville bara ha nånting att skylla ifrån dig på. Kändes såonödigt när mamma sa de hon sa. Åhh så jobbigt de kändes itanken på att ja bara ville glöma dig! Du förstörde bara mitt liv och de vill ja glöma! Mår piss än.. Imorgon är det äntligen hockey jippi! Heja Modo krossa Lule! Sen på fredag blir det dansen för min del! Hoppas alla har haft en lyckad dag trotts att ja själv inte har haft det!! Godnatt om man ska orka upp imorgon :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards