Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg under juni 2013

Av Nattis - 15 juni 2013 02:41

Sett film med familjen den heter "Oz The Great And Powerful" den var både rolig och sorglig! Imorgon bär de av till Kramfors med Erika! Vi kommer få de så kul vi ska gå på stadsfesten tillsammans sen så ska vi gå på krogen. Jo juste ja var på en lägenhetsvisning igår bl.a och de gick ju bra men de är ju en annan 5:a om man får den. Var på Norrbyskäl idag och de var en definitivt intressant redovisning man fick där idag. Nog för att ja varit där på mindre dagar då. Men de var verkligen längesen. Ne dags att göra sig redo för sängs godnatt folket! Lycklig och positiv som en klocka just nu som aldrig vill dö ut! Natti natti bloggen :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 12 juni 2013 22:45

Spelade minigolf med mina arbetskollegor och skrattade en del! Har en lägenhetsvisning imorgon kl 20.00 på kvällen! Ligger på 5 plats på den! Ja har sökt länge nu nog less på att vänta! På fredag blir de utflykt med jobbet sen på lördag och söndag är jag i Kramfors med en kompis! Längtar som fan! Mår rätt så bra nu för tiden! Börjar bli kär igen med! Låter konstigt men det är i min bästa väns ex som sagt! Han gör mig lycklig på något sätt som ingen annan har gjort mig på länge! Är inte heller så galet besatt av honom som ja varit i många! Det här är lite speciellt! Ja ja måste sova nu! Natti natti :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 11 juni 2013 16:57

Har varit i full rulle idag brett mackor och serverat ut fika! Relativt leds! Nu är man hemma igen.. Men man får ju bra betalt iallafall.. Imorgon blir de minigolf med några arbetskollegor! Fredag åker vi till Ulvön för umgås innan semestern om några veckor! Hoppas alla haft en fantastisk underbar dag iallafall :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 10 juni 2013 23:18

Ursäkta bloggen för att ja blivit seg på att skriva senaste tiden. Men har en hel del tankar som snurrar runt i mitt huvud. Kan säga som så att livet är som en bergodalbana just nu ibland. Familjekris om allvarlig saker. Tog iallafall studenten i fredags det firades stort! Hade min veta klänning utan axelband och så var den annorlunda! De var den absolut allra bästa dagen i mitt liv. Lillebror firade sin 3 månaders dag på min student! Pappa bjöd på God hembakt tårta mums. Sen så fick ja en massa presenter som en bak assistent av min underbara farbror. Och en massa pengar bl.a var en jobbig vecka iallafall :-). De har varit på en hel del konserter från onsdag, torsdag, fredag var Adam Tensta där då! Sen på har ja druckit i helgen alltså unnat mig med en massa gott. Har varit på min första arbetsdag idag och var grymt nervös var på Konferens Fika Örnsköldsviks Kommun! Dagen började suveränt idag kan ja ju säga! Har många jag känner som jag trivs med där. Alla är snälla och underbara! Är rätt så trött ikväll! Ne natti :-)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 2 juni 2013 10:16

Ligger i Nordmaling i Mo hos min vän Cia i helgen! Missade nämligen balen igår. Var på sjukhuset i 6 timmar och köade kände mig leds och så fick ja byxor av Cias mamma Helen. Just nu ligger ja i sängen och väntar på att Cia ska kliva upp hahaha! Såg på film hela kvällen igår och det var mestadels bara roligt! När ja liks var i Umeå igår missade ja YOHIO!! Arg?? Ja!! Hade velat se honom en andra gång.. Trivs iallafall bra och har spelat kubb med Cia har inte haft nån turnering med hennes syskon än hahaha! Nej nu ska man bara ta de soft och ha det bra. Är iallafall en tjej som är på glatt humör. Ha en suverän dag idag nästa fredag taggar man för studenten ju :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards