Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg under juli 2013

Av Nattis - 24 juli 2013 01:15

Finns killar som är intresserade hit och ditt.. Här de nog jobbigt för tillfället! Ursäkta att ja inte hört av mig till mina fina lärare. Men ja kan säga som så har redan hunnit med årets första dopp här i Malmö! Fint väder varje dag sen ja kom. Och imorgon kommer min tatuerare ska nämligen tatuera mig snart. Ne dags att sova om man ska orka med imorgon. Har även en tråkig förkylning på gång. Men semestern här i Malmö är då underbar :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 5 juli 2013 01:09

De bästa bilderna under dessa dagar i Malmö blir då allt tvunge att dela med mig om dessa saker angående Malmö livet :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 5 juli 2013 01:00

Förlåt att ja inte skrivit på ett bra tag! Kan säga som så att de har varit mycket som varit jobbigt! Men åkte buss till Malmö åkte från Örnsköldsvik. Lämnade Örnsköldsvik i tårar åkte runt 09.45 sen såg ja Uppsala sen Stockholm var i Stockholm runt 18.00 sen tog vi nattbussen från Stockholm runt 22.45 Åkte förbi Linköping och var i Göteborg runt 05.50 sen för vi med bussen mot Malmö från Göteborg runt 08.35 vi skulle egentligen åka 08.15 men den blev 20 min sen så vi var i Malmö runt 12.50 på söndag morgon vi åkte lördag morgon var framme på söndag morgon! Man var ju ganska leds men de var kul att se mamma efter 9 månader ifrån henne. Mamma är mitt allt. Kommer kanske tatuera eller pierca mig under tiden ja är här! Har haft mycket rundvisningar här i Malmö. Mamma fyllde 48 igår och de kändes ju kul! Var då relativt trött efter festen som sagt! Blir att kolla in innebandy kontoret imorgon med syrran och Magnus. Ska ju bli så kul att kliva upp i tid! Aja godnatt folket saknar Örnsköldsvik lite och pappa Rebbe och lillebror! Åter igen så säger ja godnatt :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards