Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nattis - 19 augusti 2013 18:25

Ledsen för att ja inte hört av mig sen vidtog Malmö! Beklagar verkligen! Hade fullt upp där varje dag sen ja kom tillbaka till Övik för två veckor sen. Jobbar igen med. Men men i lördags var ja och min bästa vän på krogen och festivalen. Bästa saken som hände! Bra musik och god saker. Träffade en kille i Malmö men de håller inte i längden.. Blev iallafall lite förvånad över att han verkligen tyckte om mig för den ja var. Men han har svårt att förstå mig. Och så finns det någon ja älskar men aldrig kommer få.. Men men festivalen i ägde i helgen. Samt Elina har en härlig kille.. Skulle se film idag men vart för trött.. Jaja tiden på jobbet har varit lika bra än. Hoppas alla har de bra idag ;).

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards