Livet Som Öviksbrutta

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Hej Igen Bloggen!

Av Nattis - 29 juli 2014 17:31

Har varit i Malmö de senaste två veckorna! Hälsade på mammsen och tog de lugnt! Samt har hon skaffat fler djur sen ja vardär sist. Kan ju påpeka och säga att Ja träffade även en kille för typ ett halvår sen viket ja trodde jag aldrig skulle göra!  Han är snäll och må om mig! Han har snart varit hos mig i en och en halv vecka. Han heter Fredrik. Och så skaffade ja till och med två katter för typ fyra månader sen. Vincent och Natascha heter dom! Ska försöka lägga ut lite bilder på saker som har hänt sen ja var här sist! Var ju nästan ett halvår sen jag var här inne på bloggen! Men men har varit mycket som har hänt under den tiden ja varit borta! Har nästan bestämt mig för att sluta röka sen detta blir mitt sista ciggaretpaket! samt kom ja även på att i  maj piercade jag tungan till folk som tror att de gör ont.. Nej de gör faktiskt inte så ont! Var ju ganska nervös när jag skulle ge mig in på min andra piercing innan min kompis bara drog iväg mig ocgh sa antingen är du en fegis eller så bokar du tid nu! Så jaja hon släpade mig till Mr.Zid där ja piercade mig! Under denna sommar har det inte blivit så mycket bad tråkigt nog. Längre fram har jag väl mina framtidsplaner att försöka blimer stabil sen kanske flytta ihop med killen.. Han bor ju annars i Uppsala s vi har ett distans och vill försöka göra nånting åt saken.. Om inte nån söker lägenhet i närheten. Och skaffar jobb! Samt Inom Några år om de nu skulle kännas rätt då de vill säga.. Så skulle vi kunna planera om att skaffa barn! Känns inte som om man är redo just nu itanken på att jag behöver mera tid att försöka bygga upp min självkänsla! Men än så länge får man tränna på sina två katter! Kan inget annat än och säga att de även är skönt att inte bo hemma! Var typ över 8 månader sen jag flyttade hemifrån! För man vill ju inte ta mycket diskusioner när man bor hemma heller! Men jag må säga att jag känner mig ändå allt lyckligare än något! De jag vill försöka få ihop med är en bra far och dotter relation med. Min pappa har alltid ställt upp på mig genom alla dessa år och jag har baralyckats stänga ut honom.. Och så ska de inte vara heller! Man vill ju vara och ha en bra relation med sina föräldrar och syskon! Men jag är ändå en lycklig tjej på många sätt! Hoppas alla har en fortsatt bra dag :)!!


Kram Nattis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattis - 23 november 2016 21:54

Rakade mina sidor ikväll så nöjd över resultatet bland annat!! Gjorde värdens goaste pasta och köttfärssås tidigare ikväll.. Men dr slutar me att man nu ligger på soffan me en bråkig hugande mage som bara plågar en.. Få se om man som när tidigt ikväl...

Av Nattis - 23 november 2016 11:31

Idag är de mycket jobb på Konferensfikat.. Står i och jobbar på med ett leende på läpparna ja är en fighter och en kämpe!! Tänker inte ge mig!! Har kommit så långt med mig själv i mitt mående och känner mig trygg i mig själv för en gångs skull.. Har ...

Av Nattis - 22 november 2016 22:51


Hej bloggen!! Beklagar att de inte kommit så mycket inlägg på ett tag!! Har haft ett helvete rent ut sagt detta år.. Min första kärlek ja var kär i vid 2011-2012 har nu blivit farsa för första gången.. Ville bara gå i tusen bitar.. Sen så har de vari...

Av Nattis - 30 september 2015 05:11


Hej hej bloggen! NU är de nämligen såhär att ja är sjuk... Har legat i hög feber för två veckor sen sen för en vecka sen började ja spy som en hund! Har inte de lätt... Nu är de så att de här lär bli den tredje veckan man är hemma... Har haft ett hel...

Av Nattis - 5 augusti 2015 03:10

Hej bloggen!! Förlåt om ja inte hört av mig på ett tag! Har nämligen mått lite dåligt och allt har inte varit så bra! Har varit upp och ner i mitt förhållande men allt är ju inte rosenrött.. Ibland tar temprament och ilska tär på en.. Men ja ser g...

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards