Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg under januari 2014

Av Nattis - 5 januari 2014 01:41

Blir äntligen att lämna Malmö imorgon! Tillbaka till Övik! Trött på bråk och behöver en hel del vid att ta igen mig till nästa gång! Samt punkt över att min mamma gör sina framsteg i sin alkoholism! Är verkligen stolt över att vara hennes dotter. De blev inte bråk som i sommars. Nu är mamma äntligen redo för att ta tag i detta problem och kämpa för mig och lillasyrran! Har varit på dåligt humor hela dagen ilskan börjar ta sig extremt just ikväll.. Är arg på allt men men ibland har man sina dåliga dagar! När jag kommer hem ska jag försöka kämpa med mig själv och andra på lite saker och ting! Jag vet att jag kan fixa det mesta. Har ja klarat mig sen mycket ska ja kämpa nu med! Tack för de flesta som finns och stöttar mig när ja mår dåligt!! Ni är guld värda!! Ha en fortsatt trevlig kväll :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 3 januari 2014 02:24

Lite bilder från december från till nu bjuder ja på ;).

Kram Nattis <3

Av Nattis - 2 januari 2014 23:12

Kollat på Tyskungen idag med min mor och syster och sen har man varit på en långpromenad med hundarna idag! Kan iallafall säga att ja sov kl 05.30 typ och vaknade 13.30 ungefär. Har även besvär med ryggen allt mer också. Sen har man väl bl.a ätit god mat som wok. Hade även en bra nyår med mor syster och styvfar. Förvånad över att de var mycket snällare har i Malmö jämfört med Örnsköldsvik. Fick nästan smällare på mig med bl.a Dårar säger ja bara! Och så fick man se när polisen arresterade med under nyår shit så läskigt! Jaja bra fortsättning på det nya året allesammans! Ska börja blogga allt mer igen :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards