Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Nattis - 24 januari 2013 22:48

Imorgon är det äntligen fredag! Ska ut på Harrys då med min bästa vän. Ska bli så kul och dansen på lördag med nåra av mina vänner. Hoppas man lär känna nya människor. Ska bli grymt skönt de. Att komma bort lite under denna helg! Behöver ha en hel del kul och tänka på en massa annat. Känns som om ja håller på att gå framåt, som att pröva på att göra framsteg, med saker ja aldrig vågade tidigare att göra! Är relativt nöjd att ja drar mig ut! Tack Elina för att du drar i mig de behövs när man är ensam. Du och många andra betyder så oerhört mycket, skulle inte klara av att leva en vanlig dag utan er! Köket imorgon possitiv! Lika bäst att sova så man hinner känna sig lite pigg bara. Känner att en person är på mig? Samtidigt som än låtsas som att ja inte fanns! Livet är inte alltid lätt önskar att de var lätt! Men de blir svårt.. Säger iallafall godnatt allihopa måste orka med morgondagen! Så dags att sova!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 24 januari 2013 00:16

Ja som var så taggad idag och så hade de blivit ett missförstånd. Gissa om man blev sur! Jaja skit i det! Har ändå haft en rolig dag. Therese i klassen min fotade mig och la ut mig på Instargram mitt ett äpple i munnen.. Snygg man kände sig! Haha fast ja jo trodde ja nästan höll på göra mig ovän med Cia och Elina idag.. Känns som om vi alla börjar bli skygga emot varandra. Eller så vet ja inte om de är lärarna som har sabbat lite! Jaja hadde en fin dag iallafall. Suttit och Facebooka bara att adda mig på Fb Natali Norenius (Snutti Snuttan Flumm). Följ mig även på Twitter @NattisN även Instagram nattis_n även via PicYou på NattisN! De lär nog bli Bowling en annan gång iallafall. Tjejer kan inte vara tre pappa hade rätt har märkt de att alltid så blir det något bråk i onödan! Jaja siktar mot bättre tider. Imorgon slutar vi 13.30 för mina lärare har studiedag då! Trött som bara den. Lika bäst att sov. Godnatt och sov gott mina finaste läsare hoppas ni har haft en fin dag :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards