Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Nattis - 23 januari 2013 00:14

Jag blir så leds och förbannad på skiten som varit! Hatar vissa killar som skriver och vill ha sex istället för att lära och känna mig istället och se om man kan utveckla en relation och så vidare. Känns så jävla skönt sen Adam sluta höra av sig med ärligt talat vart så jävla leds på honom med. Men inväntar och hoppas påven bra Övikskille eller Malmökille de får ja se med tiden. Får som sagt se om ja får nån kille att nappa på mig på dansgolvet på lördag iallafall. Annars kommer de fler gånger! Men jaja ja är en fin tjej och tänker inte bli sinkad av någon igen! Efter de som hände med Magnus så gav jag verkligen upp jag blev lite låg och kände mig helt värdelös när han dissa av mig för andra gången i mitt liv! Jaja men ja trivs med att vara knubbig mullig och rund och det kan ingen ändra på! Imorgon blir det Bowling och då ska ja ta hem vinsten. Nä skoja ska bara ha kul! Hoppas på bra sälskap iallafall! Blir nog en fin onsdag imorgon. Samt så har ja äntligen skrivit ner två nyheter fram tills ikväll så duktig man känner sig. Tro vad musiklärarn säger när man lyckats glömma bort hur man spela "Rosa Pantern" på piano då? Lyckat bra jobbat Natali säger hon! Nä men de lär väl lösa sig. Imorgon blir de min mat som gör har bbestämt mig för att göra skinksallad imorrn med något hembakt bröd till! De blir ju liks min dag då ja får välja mat! Jaja hoppas alla går en bra onsdag imorgon min ska bli underbar! Godnatt och sov gott alla underbaraste läsare :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards