Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Nattis - 19 januari 2013 01:42

Slutade tidigare idag. Så skönt med fredag igen! Slutade prick 13.00 idag en hakvtimme tidigare. For inte hem förrän 14.00 typ! Kände mig lite seg i bennen. Var disk och värd idag älskar att stå i disken! När de iallafall gäller de stora diskmaskinerna! Till lunch vart det tacos sopa gott med en tigerhallon kaka till givetvis en kopp kaffe på det. Sen när ja kom hem la ja mig i sängen och sov i cirka en timma typ. Var så slut på, är de än.. Till middag blev de tacos tårta mums! Tack pappa för den goda maten och allt annat! Såg gladiatorerna med ikväll så himla grymt såklart! Såg även en film efter det som heter "Fantastic Four" så galet bra film att ja skratta åt den hela tiden! Nä nu ska ja sova om jag och syrran ska orka med morgon dagen! Så godnatt mina underbara läsare och önskar er en fin lördag allesammans :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards