Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Nattis - 8 januari 2013 15:58

Just nu så känner ja att allt känns allt mer positivt idag! Jag tror allt går ått rätt håll för en gångs skull. Finns mycket som ja glädjs ått just nu! Denna dag kan inte bli bättre! Först så började ja och min favorit att busa en hel del idag. Det märks att han tycker om mig när han öppnar sig för mig. Har alltid tyckt om denna kille bl.a som vän men det känns som om det kommer utvecklas till någor mycket mer! Tiden får utvisa sig! Har ändå inte brottomt men han gör mig hel. Han är verkligen en fantastiskt fin kille! Ps tror ja kanske håller på bli kär igen efter denna dag :)!!


Kram Nattis <3

Av Nattis - 8 januari 2013 08:17

Dagen börjar bra skola om en stund då! Har inklusive försökt haft ett bra och roligt jullov! Önskar man fick lite längre lov. Men men snart dags för köket då igen. Antar att de blir storstädning första dan som vi alltid brukar ha! Som sagt efter jul. Hoppas alla får en trevlig och bra tisdag bara att kämpa på! Måste vända tillbaka tiden på dygnet känns att de varit lov först och främst för min del just nu iallafall :)!! Kram Nattis <3

Av Nattis - 8 januari 2013 00:25

Dags att krypa ner till sängs känner mig bara yr ledsen trött och förvirrad. Mestadels besviken för de som ja fick veta ikväll. Har iallafall renstädat mitt rum idag och de var ju toppen! Lyckades få bort allt skit och dam här! Nu i januari den 26 blir de kanske att gå på Folkets Park och dansa! Har en kompis som ska lära upp mig att dansa! Ska bli kul de. Imorgon blir det skola vill ha lite längre lov i tanken på allt som varit. Men men lika bättre att kämpa änumer för ja är en fighter i tanken på allt som har varit! Jag ska fixa det här nu! Skolan och familjen och vännerna gå före kärleken för mig nu. Iallafall för tillfället. Men ska bli kul och se om man träffar nån trevlig kille på dansen iallafall. Jaja lika bäst och sova om jag ska orka med skoldan imorgon :).


Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards