Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Nattis - 7 januari 2013 20:21

Varför måste ja hela tiden hoppas på dig? Vad är felet? Ja trodde ja hadde gått vidare? Men de gjorde bara ondare nu i tanken på det jag vet. Jag inser att ja blivit en gnutta utnytjad! Åhh jag måste släppa det gamla och gå vidare! Annars vet ja hur jag kommer må igen. Ja måste släppa taget helt och det vet jag att jag kan! I tanken på att jag lyckades förra gången! Jag är relativt leds på att behöva må som ett vrak. Men men ja måste respektera dagsläget och helt enkelt gå vidare med mitt liv! De finns fortfarande bättre killar som jag vet aldrig skulle såra mig på de sättet som den här typen gjorde. Men men som sagt de gör mig starkare om ja vet sanningen. För ja fick bara falska ord och förhoppningar om något som inte blev. Fick bara ett rent helvete med ett krossat hjärta har inte känt denna smärta på länge. Men ja vill bara bort feån den här jävla skiten ännumer nu! Varje dag känns så dryg som en evighet. Men för varje dag ska ja bli starkare. En kille ska inte få bryta ner mig bara för detta helvete! Jaja men nu blir det tvn iallafall! Skolan imorgon att tänka på :).


Kram Nattis <3

Av Nattis - 7 januari 2013 03:18

Har haft en underbar dag, med familjen! Vi åkte upp till Gideå, fast bodde lite mer utan för själva Gideå, eftersom ja är uppvuxen i Västergidsjö! bodde där i cirka 16 år, sen flyttade vi in till Örnsköldsvik, där ja nu har bott i 4-5 år. Var hos farmor och farfar. Vi överaskade dom. Vi kom med lite fika och dom bjöd på kaffe, plus alla farmors goda hembakta kakor! Var nästan ett halvår sen sisst man såg dom, så glad jag vart när jag såg dom! Stanna där i två och en halv timma ungefär. Sen for vi hem och handlade på Coop Forum sen så såg vi tv, jag satt lite vid datan innan ja tog mig en dusch, sen kvällsfika sen blev det tvn igen! Det var en grym film vi såc som ja seth förrut "Speed" heter den! Jo juste ja jag har lite otursdag idag med! Blir nästan galen! Jag har seriöst fått ett problem! Det finns en kille, som förföljer mig och jagar mig hela tiden! Han tror seriöst, att vi ska bli ett par. Oavsett om ja sagt till honom att vi aldrig kommer bli det, i tanken på att han inte respekterar mina känslor och mina val. Ja har inte så brottomt med att finna kärleken, pågrund av att jag blev bränd i sommras! Och det var, min riktiga första kärlek. Har nästan läkt mina sår. De funkar inte att ha en relation om man deppar, man måste vara stark och känna de rätta känslorna med för den man ska gå vidare med i livet, annars blir det bara tufft och tråkigt för båda. Jag tänker inte ta den här killen som bara har brottomt. Han är inte min typ för han söker ju bara efter att få ha nån och för mig är inte de kärlek. Så han verkar ju knappast fatta vad kärlek är! Ja vill kunna vara stark när ja träffar rätt person, vill ju såklart ha en livskamrat, så som många andra! Just nu är ja singel och jag har varken brottomt med att söka efter kärleken, den kommer när jag är redo! Ja söker iallafall en kille med ett varmt hjärta som är stark, stabil, har fötterna på jorden. Någon som verkligen kan dra i mig och vissa mig rätt kärlek i tanken på att jag är lite blyg och tillbakadragen. Men den här killen jagar verkligen mig via min mobil och via min Facebook han kontrollerar verkligen mig. Det skrämmer mig vill verkligen inte ha det så heller. Jo juste imorgon har ja fullt upp ska städa bort julen och inklusive renstäda lite! Godnatt allesammans :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards