Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Nattis - 21 januari 2013 23:20

Min vän Willy är inte snäll med mig ibland! Han facerapade mig på min Facebook så jävla fint haha.. Nä idag har skolan varit bra. Fattar bara inte varför vissa skolkar heller? Jaja glad för att ja kämpar! När ja kom hem så prata ja me syrran sen ringde mamma och vi babla i ca 20 min! Sen när pappa kom hem for vi till ÖoB och där köpte ja två hårinpackningar och samt 4 st påsar med lakrits mums! Oappa köpte en tvättkorg till mig och syrran nöjd iallafall! Sen så for vi till Burger King och käkade middag där, tog inte samma somm förra gången så ja härmade pappa! Mätt i magen med blev ja efter det! På onsdag är det Bowling på idrotten tjohoo längtar! Sen så gruvar ja mig för dansen.. Men ser samtidigt fram emot den såklart! Nääee lika bäst att slumra till nu snart. Har haft lite ont i huvet och i magen med av nån konstig anledning nu i snart två dar! Rygen är också nåt som plågar en samt knäna.. Trött på smärtan hoppas de blir bättre fram till de viktigaste dagarna! Nä godnatt och sov gott nu trevlig kväll folket :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards