Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Nattis - 15 januari 2013 16:40

Hem till Erika imorrn först ska vi käka sen ska ja hålla henne sälskap! Hon ska tränna bowling. Avis? Ja! Sluta 13.45 idag skönt! Har städat så man känner sig utmatad. Sista städveckan i köket sen dags för säljnimgen igen baka och göra luncher. Hade en kul dag i skolan igår. Var med Willy, Elina och Erika! Hade mp3n på i fickan och så gick vi i långkorridoren i skolan. Blev lite generad så ja tryckte mig in mot Elina! Dom såg att ja blev rädd och började busvisla på mig! Pinsamt att ja börja garva och rodna! Har iallafall haft en lyckad dag. Hoppas ni andra också haft det!


Kram Nattis <3

Av Nattis - 15 januari 2013 00:03

Min dag är allt konstig! Tror du försöker smöra dig in tillbaka till mig igen? Fast de är ändå fel typ som smörar sig tillbaka.. Trotts att ja hade känslor för dig då.. Men men de bevisar ju att du har känslor för mig! Jag vet inte vad du ens ville säga mig i Oktober November? Kommer sldrig få veta det heller suck! Besviken är ja väl än.. Men de finns en ny person som tog mitt hjärta med storm! Är bara lite rädd och leds efter allt som varit. Ja känner att tiden får utvisa sig för mig om vad det är som händer. Blir småt förbannad på vissa lärare som klagar för ingenting! Snart är det dags för sängen nu! Så lika bäst att ja tar och säger godnatt åter igen :)!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards