Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg under mars 2013

Av Nattis - 12 mars 2013 22:59

Var kock idag efter 6 veckor ifrån köket! Blev ris och min kött-stroganof mums var det! Smackade helt fantastiskt undetbart! Sen vill ja tacka dig min fina vän Elina H-A för en helt underbar dag! Du är världens bästa vän! Glad att ha dig här i mitt liv! Fick se lite om blöjbytning med idag på min lillebror han gillar inte blöjbytet! Sen har ja lyft upp honom Från hans gungstol. Var så spännande att ja skakade! Pinsamt hihi ne men man vill ju inte tappa småbarn heller när dom är små! Känner mig helt slut på hela dan nu och hoppas på lite sömn! Första batten ja sov riktigt gott med hörde inte ens Lukas under natten. I tanken på hur han levt om. Jaja småbarn är gudomligt fina. Godnatt och sov gott mina vänner :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 11 mars 2013 23:38

Hade inte trott detta om just första dagen! Typiskt! Var aldeles megatrött itanken på att lilla Lukas var igång runt efter 04.00 imorse. Ville sova då! Fick höra hans skrik och grin men de var okej. Vart bara galet trött under skoltiden idag! Försökte lyssna men funkade tydligen inge så bra. I tanken på att kroppen min kändes tung. Tråkigt men man kan ju intd vara dum med lillebror heller. För han är ju ändå bara ett litet barn. Men älskar lillebror för de! Vart lite oroligxöver en kompis idag. Trodde något alvarligt hade hänt? Men som tur var de lugnt! Nääee lika bäst att sova om man ska orka med morgondagen! Godnatt :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 10 mars 2013 14:26

Lukas är verkligen en fin lillebror! Första morgonen och natten tillsammans med honom var underbar! Han har två fina föräldrar med! Min pappa och pappas tjej som är Lukas mamma! Du är min halvbror men kommer inte kalla dig halv. Utan hel! För du är min bror! Du är vetkligen fin och en liten sötnos. Hoppad bara lillsyrran får se dig idag så hon fattar vilken underbar bror du är! Imorgon börjar skolan igen efter deta sportlov kan typp inte fatta att de är sant! Blir galen! Nu är min bror på sjukan och tar lite prover. Hoppas de går bra för honom de brukar ju inte va så kul med att ta prover. Men lillebror är stark han!

Av Nattis - 8 mars 2013 15:11

Igår den 7 mars 2013 kl 20.47 föddes min lillebror Lukas han vägde 3980 gram och var 54 cm lång! Första bilden ja fick se med honom på bb så såg han så söt ut! Kan typ inte fatta att han äntligen har kommit! Du är så välkommen och efterlängtad till denna värld lillebror. Längtar tills vår första träff kommer hoppas verkligen på att få se dig snart lillen. Du är verkligen min efterlängtade lillebror :).

Kram Nattis <3

Av Nattis - 7 mars 2013 22:45

Haft en fin dag med fint skoterväder idag. Är fan relativt leds på att vara här. Trotts att de är fint på landet men det är en massa annat som stör! Fick god lax till middag med.. De är ganska mycket bråk här just nu. Är så jävla trött på att sitta här vill hem! Saknar pappa och de! Men de fattar inte vissa! Vill tvätta och klippa mig innan skolan och de. Hatar att må så här dåligt som ja gör nu inte har man nära till något här heller. Hoppas man får komma hem fortare än kvick! Första gången på länge som jag är här och de blir samma skit. Vill bara hem orkar inte med allt jävla bråk just nu! Blir att sitta och prata med syrran en stund innan vi ringer honoms kille på skype! Ha en fin kväll allesammans!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 7 mars 2013 01:52

En helt jävla otrolig dag med skotern. Syrran och ja körde minnst i en halvtimme var! Hemskt va de stormar här i norrland.. Man såg ju knappt hur man körde! Blev en stunds körning sen sprang vi bara gärnet in.. De vart kyckling och ris och currysås till middag. Och kladdkaka efter dagens skotertur! Blev skinka till kvällsfika. Hadde kul och lyssnade på syrrans och Jonnies trevliga skypesamtal idag och ikväll! Dom var verkligen kul! Sen har man sett lite gv och duschat lite. Fatfar vissa en häftig fågelbok han hade med olika fågelljud i häftigt. Sen har ja försökt hela dan från morgon till kväll att lösa kuben och de går åt helskotan! Kommer ingen vart med den. Farmor och farfars katt är gudomligt mysig älskar Pia! Jaja lika bäst att sova. Godnatt och sov gott allesammans. Om man ska orka med dagens skotertur imorgon :)!!


Kram Nattis <3

Av Nattis - 5 mars 2013 23:00

Nu är man äntligen i Gideå känns så skönt! Blir en tur på skotern imorgon. Farmor och farfar bjöd på potatis och kasler till middag. Sen tidigare när vi precis kom hem så stöter vi på min farbror och hans tjej kommande på skotern! Var kul att se dom trotts att man blev tvärrblyg helt plötsligt.. Ja kan säga som så att ja slösa på 370 kr ungefär! Otroligt! Blev för typ bra grejer som troser och sockar inklusive allt godis.. Jaja nu är de lov och man lever ju bara en gång! Sista programet av "House" kändes ju fan sorgligt vill ju se mer av han! Såg även farmrn ikväll vill fan att A.K eller Stefan åker ut Jannike eller Erik ska som fan vinna farmen! Dom är iallafall värdiga vinnare. Nej snart dags att sova.. Syrran ska väl låna min mobil och Skypa lite med min cam så hennes kille kan se henne.. Typiskt! Jaja hon får bara max en halvtimme på sig.. Annars får ja prata med några angående att stänga min cam haha.. Godnatt :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards