Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Nattis - 25 mars 2013 00:34

Nu är det några dar kvar till påsk och jag vet fortfarande inte vad jag ska hitta på då. Har gamla minnen kvar från förra året som känns drygt.. Jaja..?? Nej nu ska ja inte deppa ihop bara för en sådan sak. Trotts att detta år varit jobbigt men jag är starkare nu! Jag har iallafall mina känslor som alla andra. Och jag har haft ett jävla otursår.. Med en massa dårar. Vill faktist ha ett liv som många andra jag med! Eftersom ja också är lika mycket människa och värld! Hatar att må pyton! Tror att ja har fått en sak mer och mer som är farligt att ha en biopolärisk psykisk sjukdom.. Hatar att höra det.. Hatar mina humörsvängningar.. Mår inte bra av det ibland. Men jaja! Allt var Magnus fel samtidigt mitt jag som väntade så inne helvetes mycket på honom! Ångra att ja ens fick ögon för honom litegrann.. Men i år ska ingen kärlek få förstöra min påsk som förra årret. Ska bli årets bästa påsk med min pappa styvmor syrran och min lillebror på nästan en månad snart inklusive lite släktingar får ja hoppas! Nej nu har ja bara snakat på tok aldeles för mycket! Hadde kul på Earth Hour med Ella i Örnsköldsvik Andreas Johnson sopade hela torget med bra musik! Kändes grymt! Och så fika ja och Ella efter konserten! Nej ja som skulle sova de är ju trotts allt måndag imorgon godnatt allesammans :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards