Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Nattis - 3 mars 2013 02:41

Fick en utskälning av min familj idag för att jag yrade till det! Fan så dum man började känna sig.. Skämdes och kände känslan av skam i hela kroppen.. Jaja sen har ja renstädat och vikt och donat i min garderob. God middag var det med pappas goda skinksallad! Smalt i magen blir min lunch imorgon med. Började nästan gruva mig med idag. Itanken på hur dum ja varit mot dig och jag som ser och känner din kämparglöd för att få iordning på detta. Jaja det är typiskt mig. Melodifestivalen var bra Anton Ewald och Robin Stjernberg gick ju klockrent vidare från andra chansen! Raka vägen till globen. Men håller på min Yohio tänk om inte han går vidare då blir ja då fan i mig vansinig! Fick god glass til melodifestivalen med inte för att skryta men de var verkligen så himla gott! Nej lika bäst att jag sover nu. Måste bara säga en sak. Godnatt allesammans hörres och synes imorgon :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards