Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Nattis - 20 mars 2013 23:11

Nu på lördag blir de att gå ner på stan och kolla in årets Earth Hour från 20.30 till 21.30 Andreas Johnson kommer vara där i år jippi! Ser fram emot på underhålningen och de den natten lite mysigt med ju! Hade kul sist när ja gick i de mörkret. Var bara inte där i fjol i tanken på att ja hade mycket i tankarna som var jobbigt bara. Blir relativt iriterrad av att ens tänka på de som var då. Men i år så ska denna kväll inte bli glömd! Hoppas bara ja får med mig några vänner så! Annars så når ni mig på alla möjliga sätt. Har haft en suppertrevlig och fin dag idag med mina vänner! Mitt migränn har börjat minskat och de är ju skönt de nog. Har mestadels haft grundämnen idag! Och musiken ägde idag vill ja ju säga med! Inklusive mitt snöbad idag i linnet ju! Nästa gong dycker ja bara i bh och byxor när de gäller snön. Nej om man inte ska ta och förrsöka sova nu. Godnatt mina fina och fantastiskt underbara läsare :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards