Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Nattis - 5 mars 2013 23:00

Nu är man äntligen i Gideå känns så skönt! Blir en tur på skotern imorgon. Farmor och farfar bjöd på potatis och kasler till middag. Sen tidigare när vi precis kom hem så stöter vi på min farbror och hans tjej kommande på skotern! Var kul att se dom trotts att man blev tvärrblyg helt plötsligt.. Ja kan säga som så att ja slösa på 370 kr ungefär! Otroligt! Blev för typ bra grejer som troser och sockar inklusive allt godis.. Jaja nu är de lov och man lever ju bara en gång! Sista programet av "House" kändes ju fan sorgligt vill ju se mer av han! Såg även farmrn ikväll vill fan att A.K eller Stefan åker ut Jannike eller Erik ska som fan vinna farmen! Dom är iallafall värdiga vinnare. Nej snart dags att sova.. Syrran ska väl låna min mobil och Skypa lite med min cam så hennes kille kan se henne.. Typiskt! Jaja hon får bara max en halvtimme på sig.. Annars får ja prata med några angående att stänga min cam haha.. Godnatt :)!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 5 mars 2013 00:49

Gråter till denna låt med "Colbie Chaillat - If I Never Told You" varje gång jag hör den. För då tänker jag på dig. Saknar dig verkligen oerhört. Trotts att du bröt mitt hjärta i tusen bitar. Den känslan ja hade med dig fick jag aldrig med nån annan. Men nu har ja nästan gått vidare. Har nästan en annan på gång. Han vill verkligen att jag ska känns mig hel. Det är inklusive den finaste omtänksamaste personen jag har träffat! Han påminer lite om dig och hans efternamn är likt ditt första namn. Imorgon blir det farmor och farfar. Ska bli skönt att komma till Gideå igen. De var ju ett tag sen ska sova där tills på torsdag hoppas på bra skoterväder med. Är verkligen en tjej med gladare humör än vad ja var i sommras. Men ja är ju fortfarande lika feg för att träffa nya. Ja fattar bara inte hur ja lyckades träffa dig ifrån Uppsala och senså vågar ja inte träffa nån från Övik. Jaja lika bäst att sova om jag ska orka med morgondagen! Så godnatt allesammans :)!!


Kram Nattis <3

Ovido - Quiz & Flashcards