Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Nattis - 18 mars 2013 19:16

De värsta som finns är mobbing. Har blivit så mobbad själv en gång i tiden.. Hatar mobbing! Blir mobbad än ibland på nättet ibland öppet.. Men de är inte lika ofta de händer! Tycker mer synd om den här Linn Nyman som tog sitt liv pågrund av den här jävla mobbingen! Förstår inte vissa hur illa dom gör andra bakom skärmen?! För mig ni som mobbar folk kom ihåg man glömmer aldrig en mobbares ansikte.. Om man mobbar folk tills dom tar livet av sig som Linn Nyman nu gjorde att hon hoppade framför ett tåg! Förstår inte ni jävla mobbare vad ni har gjort eller?! Ni är fan riktiga jävla mördare! Ni kommer få sota och få ett jävla hrlvete och känna skuld och pngest till de ni gjorde tro mig ja vet! Om ni inte känner nånting så kan ni lika gärna fucka er åt helvetet! Hon var fan yngre än mig och valde att avsluta sitt liv.. Ni som kallar henne ful borde fan va jävligt äckligt blinda! Hon var de vackraste ja sett! Hon såg bara helt jävla slutkörd ut efter detta.. Hon var värd ett bra liv lika mycket som jag och alla andra! Må denna stackare få vila i frid nu! Hon är värd att få frid nu. Ja började rakt gråta över ett videoinlägg hon la ut på nättet som bevisa hur dåligt hon mådde. Att gå på nån och ens familj är jävligt fegt :(!!

Kram Nattis <3

Av Nattis - 18 mars 2013 18:50

Har haft en galen dag med mina vänner idag. Lika kul som vanligt! För nästan 8-9 månader sen satt ja och grätt! Då hade jag Magnus i tankarna och nu har ja gått vidare helt. Fast ibland så undrar ja vad du gör nu för tiden?? Igår dog mitt ex mamma.. Så sjukt tråkigt har försökt peppa honom hela morgonen så gott de går! Bryr mig om honom lika mycket som alla andra. Träffar alltid på och blir kär i folk som haft de ett sju jävla helvetes liv. Men de kan ja inte rå för tycker sådana människor som har haft de ett hemskt liv är spännande. Dom är ju även värd de bästa! De var som idag när Elina frågade mig om ja fortsatte träffa Johan men ja sa nej. Att ja var leds och orkar inte ha kille just nu ja tänker först på framtiden innan jag skaffar mig någon att dela min glädje och sorg med! Idag fyller värdens bästa styvmor 22 år! Och lillebror lukas är redan en vecka och 4 dagar. Känns helt otroligt glad att den lilla stollen dök upp i ens liv. Mitt sätt att bearbetta mycket. Är så glad att ja inte sa saker till dig i Juli Augusti till dig när du sov hos mig! Men men de var då de.. Idag lever ja på kärleken till familjen och vännerna. Är mer stabilare som kvinna innom mig :).

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards