Livet Som Öviksbrutta

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Hatar Nättmobbing Och Mobbing Över Huvud Taget!!

Av Nattis - 18 mars 2013 19:16

De värsta som finns är mobbing. Har blivit så mobbad själv en gång i tiden.. Hatar mobbing! Blir mobbad än ibland på nättet ibland öppet.. Men de är inte lika ofta de händer! Tycker mer synd om den här Linn Nyman som tog sitt liv pågrund av den här jävla mobbingen! Förstår inte vissa hur illa dom gör andra bakom skärmen?! För mig ni som mobbar folk kom ihåg man glömmer aldrig en mobbares ansikte.. Om man mobbar folk tills dom tar livet av sig som Linn Nyman nu gjorde att hon hoppade framför ett tåg! Förstår inte ni jävla mobbare vad ni har gjort eller?! Ni är fan riktiga jävla mördare! Ni kommer få sota och få ett jävla hrlvete och känna skuld och pngest till de ni gjorde tro mig ja vet! Om ni inte känner nånting så kan ni lika gärna fucka er åt helvetet! Hon var fan yngre än mig och valde att avsluta sitt liv.. Ni som kallar henne ful borde fan va jävligt äckligt blinda! Hon var de vackraste ja sett! Hon såg bara helt jävla slutkörd ut efter detta.. Hon var värd ett bra liv lika mycket som jag och alla andra! Må denna stackare få vila i frid nu! Hon är värd att få frid nu. Ja började rakt gråta över ett videoinlägg hon la ut på nättet som bevisa hur dåligt hon mådde. Att gå på nån och ens familj är jävligt fegt :(!!

Kram Nattis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattis - 23 november 2016 21:54

Rakade mina sidor ikväll så nöjd över resultatet bland annat!! Gjorde värdens goaste pasta och köttfärssås tidigare ikväll.. Men dr slutar me att man nu ligger på soffan me en bråkig hugande mage som bara plågar en.. Få se om man som när tidigt ikväl...

Av Nattis - 23 november 2016 11:31

Idag är de mycket jobb på Konferensfikat.. Står i och jobbar på med ett leende på läpparna ja är en fighter och en kämpe!! Tänker inte ge mig!! Har kommit så långt med mig själv i mitt mående och känner mig trygg i mig själv för en gångs skull.. Har ...

Av Nattis - 22 november 2016 22:51


Hej bloggen!! Beklagar att de inte kommit så mycket inlägg på ett tag!! Har haft ett helvete rent ut sagt detta år.. Min första kärlek ja var kär i vid 2011-2012 har nu blivit farsa för första gången.. Ville bara gå i tusen bitar.. Sen så har de vari...

Av Nattis - 30 september 2015 05:11


Hej hej bloggen! NU är de nämligen såhär att ja är sjuk... Har legat i hög feber för två veckor sen sen för en vecka sen började ja spy som en hund! Har inte de lätt... Nu är de så att de här lär bli den tredje veckan man är hemma... Har haft ett hel...

Av Nattis - 5 augusti 2015 03:10

Hej bloggen!! Förlåt om ja inte hört av mig på ett tag! Har nämligen mått lite dåligt och allt har inte varit så bra! Har varit upp och ner i mitt förhållande men allt är ju inte rosenrött.. Ibland tar temprament och ilska tär på en.. Men ja ser g...

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards