Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Nattis - 27 mars 2013 23:12

Hadde en kunglig dag! Förutom vattenläckan här i Örnsköldsvik fick inte komma tillbaka till Parkskolan idag itanken på att vattnet inte är nå bra! Bettan ringde mig idag och medelade mig om att de inte blir skola imorgon tråkigt! Var i Själevad idag på Fritidsgården man har ju verkligen släppt loss idag ägde på Sing Star eller haha! Höll på hela dan och nu har ja ingen röst kvar längre! Sjöng med Cia, Jessica, Elina.S och Erika Elina H-A förrut var ja bara nerrvös när ja skulle sjunga! Men sen blev de lätt! Fikade en bulle och ett glas saft till lunch köpte ja en bagett med min goda dr.pepper till mums! De var när vi åkte tillbaka till stan! Elina och Patricia skutade runt och förstörde våran karaoke konsert med haha så kul att se! Sparkade Ellis i rumpan var nära med Pattii len var snäll där. Haha och så har Linn varit på besök hör hemma med idag och givit Lukas pressenter hadde de så kul. Med Sanna Rebecka och Jonnie och Linn de vart mycket skämt vid fikadtunden vårqn idag haha.. Går inte att smälta denna dag haha! Nej godbatt nu mina vänner :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards