Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Nattis - 17 februari 2013 00:23

Var med Elina.S idag och råka träffa på en kille som heter Johan! Kändes fan i mig kul! Råka bli intresserad utav denna kille. Han ser även mig som den individ ja är! Känndes skönt att han fick träffa mig live. Hade varit jobbigt om de blivit som vanligt. Min kompis tror säkert att hon kan få honom! Men de tror inte jag! Tror hon aldrig skulle få honom. Jaja livet är som de är! Hade iallafall en kul dag på stan gick på stan. Men blev inget fyndande för mig. Fikade med Ella på stan prinsestårta och dricka! Sen köpte Ella nån påsse för 50 kr med bara smycken. Såg Melodifestivalen ikväll med arg för att Tommy Körberg gick vidare istället för Janett Leon! Arg.. Sen såg ja värdens roligaste film med familjen den heter "Åsa-Nisse Wälkom To Knohult" så jävla kul film asså! Höll på garva ihjäl mig totalt! Syrrans kille har sovit här hela helgen nu sen. Sissta lediga dan säger ja bara. Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll! Så nu då säger ja godnatt :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards