Livet Som Öviksbrutta

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Lycklig Över Att Fått Träffat Dig Första Gången!!

Av Nattis - 17 februari 2013 00:23

Var med Elina.S idag och råka träffa på en kille som heter Johan! Kändes fan i mig kul! Råka bli intresserad utav denna kille. Han ser även mig som den individ ja är! Känndes skönt att han fick träffa mig live. Hade varit jobbigt om de blivit som vanligt. Min kompis tror säkert att hon kan få honom! Men de tror inte jag! Tror hon aldrig skulle få honom. Jaja livet är som de är! Hade iallafall en kul dag på stan gick på stan. Men blev inget fyndande för mig. Fikade med Ella på stan prinsestårta och dricka! Sen köpte Ella nån påsse för 50 kr med bara smycken. Såg Melodifestivalen ikväll med arg för att Tommy Körberg gick vidare istället för Janett Leon! Arg.. Sen såg ja värdens roligaste film med familjen den heter "Åsa-Nisse Wälkom To Knohult" så jävla kul film asså! Höll på garva ihjäl mig totalt! Syrrans kille har sovit här hela helgen nu sen. Sissta lediga dan säger ja bara. Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll! Så nu då säger ja godnatt :)!!

Kram Nattis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattis - 23 november 2016 21:54

Rakade mina sidor ikväll så nöjd över resultatet bland annat!! Gjorde värdens goaste pasta och köttfärssås tidigare ikväll.. Men dr slutar me att man nu ligger på soffan me en bråkig hugande mage som bara plågar en.. Få se om man som när tidigt ikväl...

Av Nattis - 23 november 2016 11:31

Idag är de mycket jobb på Konferensfikat.. Står i och jobbar på med ett leende på läpparna ja är en fighter och en kämpe!! Tänker inte ge mig!! Har kommit så långt med mig själv i mitt mående och känner mig trygg i mig själv för en gångs skull.. Har ...

Av Nattis - 22 november 2016 22:51


Hej bloggen!! Beklagar att de inte kommit så mycket inlägg på ett tag!! Har haft ett helvete rent ut sagt detta år.. Min första kärlek ja var kär i vid 2011-2012 har nu blivit farsa för första gången.. Ville bara gå i tusen bitar.. Sen så har de vari...

Av Nattis - 30 september 2015 05:11


Hej hej bloggen! NU är de nämligen såhär att ja är sjuk... Har legat i hög feber för två veckor sen sen för en vecka sen började ja spy som en hund! Har inte de lätt... Nu är de så att de här lär bli den tredje veckan man är hemma... Har haft ett hel...

Av Nattis - 5 augusti 2015 03:10

Hej bloggen!! Förlåt om ja inte hört av mig på ett tag! Har nämligen mått lite dåligt och allt har inte varit så bra! Har varit upp och ner i mitt förhållande men allt är ju inte rosenrött.. Ibland tar temprament och ilska tär på en.. Men ja ser g...

Ovido - Quiz & Flashcards