Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Nattis - 3 februari 2013 02:33

Tyckte de var rätt vinnare som åkte till finalen! David Lindgren och YOHIO! Fick en ny favorit som påminer om min favoritgrupp Tokio Hotel alltså de var YOHIO fy fan så ja ryste! Så bra var det! Specielt för jag som gillade och avgudade musiken som bara den! De är verkligen min typ av musik iallafall även stilen och sättet dom rör sig på är underbart. Kollade även på filmer två stycken nerladdade filmer! De var "The Dinosaur Project" grymt bra film och så spännande och "Lawless" lika spännande fan så kul de var att se iallafall! Snart dags att sova.. Fyndade idag en penväsare till mitt smink! Och så finderar ja ens på om ja vågar satsa på dig just nu? Ja menar nu när du bara håller på med mina vänner.. Känner mig värdelös.. Och är så trött på att vissa inte frågar något om mig utan tar mig förgiven! Leds på såna killar med. Du pratar bara om kärlek istället för att fråga om min dag tex? Väntar tills ja får träffa dessa killar från Stockholm och Malmö. Dom verkar kanske klokare när de gäller ens framtid? Dom verkar ju intresserad och bry sig om en. Jaja lika bäst att sova ut om ja ska orka med min sista ledighet? Fattar bara intexvarför helgen ska vara så förbannat jävla kort egentligen! Godnatt mina fina och underbara läsare :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards