Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Nattis - 7 februari 2013 23:38

Var i skolan och fick min ledighetsansökan! Nä då blir de ingen Malmö fyfan.. Har haft en strullig dag på praktiken.. Trött nu iallafall.. Lärarna blev nog glad över att se mig idag! Tror jag? Känner mig deppig. De finns en person som alltid gör mig glad och det är du Olle som ja alltid kallat för bror! Du gör mig stark många gånger! När ja flyttar hemifrån hoppas ja du kommer träffa mig oftare då! Fredag imorgon och då är syrran hos killen sin över helgen! Blir kanske att träffa nåra kompisar i helgen. Känslan när man inte hittar den rätta.. Trött på aty va ett andrahandsval för killar! Pappa fyller år på söndag ska dela på en present me syrran! Gid middag ikväll Penis pasta med köttfärssås mums! Ajaaa godnatt bloggen :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards