Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Nattis - 21 februari 2013 23:57

Jaa helt otroligt.. Min förkyldning börjar bli lite bättre ärligt talat. På väg att friskna till. Tur de iallafall! Ska ja våga träffa dig till helgen? Hur ska ja ta mig till? Tänk om du inte gillar mig alls över huvud taget? Utan du kanske tycker ja är för blyg och tillbakadragen.. Om ja är decså beror de på allt som har varit! Har svårt att tro på mig själv! Men De ska nog gå bra iallafall. Hoppas ja på. För du har nånting som är speciellt. Gillar verkligen dig allt mer för varje dag ärligt talat! Näpp men min dag har iallafall varit toppen! Hoppas eran också varit toppen iallafall. Godnatt allesammans och sov gott ska träffa nån kompis imorrn :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards