Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Nattis - 11 februari 2013 23:25

En atbetskamrat gick bort igårnatt.. Tråkigt. Är så förvirrad! Har fått känslor för nån som är två år yngre än mig och har samma efternamn som min första kärlek och han börjar på samma bokstav med! Läskigt! Imorgon har ja tvättstugan. Kul ska de bli. Han ja var riktigt kär i som var min första riktiga kärlek han heter Magnus och den som kanske Blir min andra riktiga är nog Max! Men han har samma sätt som Magnushar på att skriva ganska så läskigt! Trotts att ja skulle tycka om dig och respektera och acceptera dig som du är! Du påminer verkligen om honom! Jaja lik bäst att sova! Godnatt :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards