Livet Som Öviksbrutta

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Blir Så Förbannad På Snuskiga/Äckliga Personer!!

Av Nattis - 8 april 2013 00:23

Blir så arg på snuskiga äckliga personer rent ut sagt iriterrad! När man söker kärlek så vill man kunna känna att den är seriös.. Vissa tycker ja verka ett pucko bara för att ja blir jävligt iriterrad på detta.. Men ja vill påstå att ja tycker att detta känns ologiskt? Ja menar ja har svårt att känna kärleken för vissa som dom håller på. Trodde alla killar var så här? Men har lite fel finns vissa seriösa som sällsynt snackar om detta. Har bara haft den kärleken och relstionen med två personer som stått mig nära hjärtat. Kommer inte nämna deras namn men de var speciella för mig. Du som håller på att tro att ja är intresserad av dig och ditt sexsnack får ta och skärpa dig! Annars går ja seriöst vidare som du håller på! Finns en annan person som börjar ta plats i mitt hjärta just nu. Han är som dom andra två lite speciell på att hålla sig till andra ämnen. Hoppas ja får en möjlighet att träffa honom sen. Min dag har annars varit långtråkig idag ovanligt de kändes. Känns som om glädjen sjunkigt? Käns ovanligt för att vara mig. Har varit på Coop Forum idag med pappa, styvmor och lillebror prövade styra barnvagnen i snön idag. Och de gick som själva tusan tungt! Middag blev de pappas kycklinglasange mums första gången han gjorde den! Den var riktigt lyckad faktiskt. Sen har ja slappat lyssnat på musik och nördat mig framför mobilen! Kollat på tv med spelat spel varit seg! Ätit pappas goda kvällsmackor med. Sen blir de godnatt för mig snart :).

Kram Nattis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattis - 23 november 2016 21:54

Rakade mina sidor ikväll så nöjd över resultatet bland annat!! Gjorde värdens goaste pasta och köttfärssås tidigare ikväll.. Men dr slutar me att man nu ligger på soffan me en bråkig hugande mage som bara plågar en.. Få se om man som när tidigt ikväl...

Av Nattis - 23 november 2016 11:31

Idag är de mycket jobb på Konferensfikat.. Står i och jobbar på med ett leende på läpparna ja är en fighter och en kämpe!! Tänker inte ge mig!! Har kommit så långt med mig själv i mitt mående och känner mig trygg i mig själv för en gångs skull.. Har ...

Av Nattis - 22 november 2016 22:51


Hej bloggen!! Beklagar att de inte kommit så mycket inlägg på ett tag!! Har haft ett helvete rent ut sagt detta år.. Min första kärlek ja var kär i vid 2011-2012 har nu blivit farsa för första gången.. Ville bara gå i tusen bitar.. Sen så har de vari...

Av Nattis - 30 september 2015 05:11


Hej hej bloggen! NU är de nämligen såhär att ja är sjuk... Har legat i hög feber för två veckor sen sen för en vecka sen började ja spy som en hund! Har inte de lätt... Nu är de så att de här lär bli den tredje veckan man är hemma... Har haft ett hel...

Av Nattis - 5 augusti 2015 03:10

Hej bloggen!! Förlåt om ja inte hört av mig på ett tag! Har nämligen mått lite dåligt och allt har inte varit så bra! Har varit upp och ner i mitt förhållande men allt är ju inte rosenrött.. Ibland tar temprament och ilska tär på en.. Men ja ser g...

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards