Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Nattis - 6 april 2013 03:18

Kom hem idag till Örnsköldsvik! Efter 4 dar i Västergidsjö! Så leds skönt att vara i stan igen.. Idag när jag kom hem så var jag ppå stan led styvmor och lillebror. Var och kollade efter barnkläder till lillebror. Så kul, vi åkte hissarna överallt skärskilt en his skrämde slag på jag och styvmor men mest henne! Kändes som om vi skulle fastna i den! Sen så efter en 4 timmars stadsvandring så åkte vi bussen hem! Var så kul när vi spände vagnen först! Fast de var roligare när bussen började rulla! Barnvagnen rörde sig och gned sig mot den andres barnvagn. Såg hemskt och kul ut! Sen när vi kom hem så höll ja i Lukas fullt upp med fotografier! Till middag blev de två hamburgare sen Let's Dance och en varm macka med smällt ost och tomater och hackade korvskivor. Och lite cider bland annat. Nej nu är jag trött natti natti :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards