Livet Som Öviksbrutta

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Har Haft En Bra Och Dålig Vecka!!

Av Nattis - 5 april 2013 04:28

For till farmor nu i måndags med pappa och styvmor lillasyster och lillebror. Skulle äta middag där och pappa fixa bilen! Fick kyckling potatis och curry sås och grönsaker till mums.. Sen så var de en massa fika kakor och sen glass och bär.. Död efter all mat man smälde i sig? Klart! Ja sen så for dom hem efter 19.00 typ då var de bara ja och syrran som roa oss. Sen vid tisdagen var de fullt upp! Kusin kom körandes på skoter och hälsade på han hade en kompis med sig med! Sen så körde vi skoter under dagen innan dom kom! Vi hade ju de så kul! Blev lasange neti till middag efter att kusinen for hem då. Snacka om den dan var ja seriöst hungrig! Fattar inte varför..?? Jaja på onsdagen var vi i björna och kollade in gammla minnen. Bland annat handlade vi där på Coop Nära. Köpte en tidning som heter Frida var evigheter sen ja läste Frida tidningar minst två år! Sen så vart de att vi kolla in gamla huset i Västergidsjö man bodde i de håller på byggas om rejällt hatar det! Jo juste kollade in min gammla skola i Björna med Björnaskolan där man gick 7, 8, 9 innan man började stan! Kollade även in mammas första lägenhet där en 3:a var de som ja verkligen saknade en hel del! Sen så körde vi lite skoter sen så käkade vi middag! Då vart de lax och potatis och biarnes sås till med fisk senap mumms! Sen idag så har vi bland annat bara tagit de lugnt kusin Emrik kom idag körandes på farbrors skoter fast själv idag! Så vi skrattade och hadde de trevligt och fikade mackor och kakor och drack lite dricka och kaffe! Sen till middag idag var det lax och potatis resterna från igår mumms.. Blev en massa annat gott med. Och imorgon är det sissta dagen man är här på landet. Sen då ska man hem. Som man säger borta bra men hemma bäst! Godnatt mina underbara läsare :)!!

Kram Nattis <3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Nattis - 23 november 2016 21:54

Rakade mina sidor ikväll så nöjd över resultatet bland annat!! Gjorde värdens goaste pasta och köttfärssås tidigare ikväll.. Men dr slutar me att man nu ligger på soffan me en bråkig hugande mage som bara plågar en.. Få se om man som när tidigt ikväl...

Av Nattis - 23 november 2016 11:31

Idag är de mycket jobb på Konferensfikat.. Står i och jobbar på med ett leende på läpparna ja är en fighter och en kämpe!! Tänker inte ge mig!! Har kommit så långt med mig själv i mitt mående och känner mig trygg i mig själv för en gångs skull.. Har ...

Av Nattis - 22 november 2016 22:51


Hej bloggen!! Beklagar att de inte kommit så mycket inlägg på ett tag!! Har haft ett helvete rent ut sagt detta år.. Min första kärlek ja var kär i vid 2011-2012 har nu blivit farsa för första gången.. Ville bara gå i tusen bitar.. Sen så har de vari...

Av Nattis - 30 september 2015 05:11


Hej hej bloggen! NU är de nämligen såhär att ja är sjuk... Har legat i hög feber för två veckor sen sen för en vecka sen började ja spy som en hund! Har inte de lätt... Nu är de så att de här lär bli den tredje veckan man är hemma... Har haft ett hel...

Av Nattis - 5 augusti 2015 03:10

Hej bloggen!! Förlåt om ja inte hört av mig på ett tag! Har nämligen mått lite dåligt och allt har inte varit så bra! Har varit upp och ner i mitt förhållande men allt är ju inte rosenrött.. Ibland tar temprament och ilska tär på en.. Men ja ser g...

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards