Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 22 november 2016

Av Nattis - 22 november 2016 22:51

Hej bloggen!! Beklagar att de inte kommit så mycket inlägg på ett tag!! Har haft ett helvete rent ut sagt detta år.. Min första kärlek ja var kär i vid 2011-2012 har nu blivit farsa för första gången.. Ville bara gå i tusen bitar.. Sen så har de varit Kalle balik mellan mig och killen till och från.. Han har dumpat mig två gånger detta år.. Första gången var i april och då var det en månads uppehåll.. Har inte varit en ängel som sagt.. Den andra gången var de i augusti och då var de drygt tre månaders uppehåll.. Har bara varit dramatik.. Sen dessutom detta år placerade ja om mina katter nu i sommar me.. De var så jävla tufft men beslutade mig för att hitta tillbaka till mig själv.. Så då ja me me Fredrik ner till Uppsala i två veckor i slutet på juli inget ja ångrar.. Håller även bland annat tummarna för att få komma till honom nu i jul med.. Inombords gör han mig dessutom så lycklig törs vara mig själv me honom.. De har ja inte kunnat varit me nån annan.. Han är mitt allt oavsett våra uppehåll och hemska bråk så har vi alltid styrkan att hitta tillbaka till varandra med dessutom!! De är äkta kärlek de.. Sen går de även framåt i vardagen på jobbet nu med.. Får kanske snart en förflyttning till ett annat ställe i tanken på att man växer och har funnit glädjen i jobbet med nu igen.. Så kände ja inte för ett år sen då var allt bara svart och mörkt i mina tankar om framtiden men nu vill ja kämpa för allt bland annat.. Var dessutom på en jul marknad nu i Umeå i helgen med hade de riktigt bra med min pappa styvmamma och lillebror dessutom.. Han har börjat blivit så stor att ja knappt fattat vars åren tagit vägen.. Han är iallafall mitt allt och har en stor plats i mitt hjärta som resten av min familj.. Vi var även på IKEA i Umeå och även i Shopping Avion några timmar med efter marknaden bland annat.. Aja klockan börjar snart närma sig 23.00 kanske vore dags att lägga sig till sängs och bara sova.. Dessutom ska min lillasyster sova hos mig i helgen måste ju ha ett leende på läpparna när hon är här.. Blir nog ladda för mera julbak i helgen med om men har lust såklart hehe.. Hoppas ni andra har en bra dag för de har ja.. Glöm inte att äkta kärlek växer inte på trädd heller och man ger aldrig upp varandra om äkta kärlek uppstår de har ja och min Freddie lärt oss!!

Kram Nattis <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards