Livet Som Öviksbrutta

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Nattis - 11 maj 2013 04:04

Ursäkta om jag inte hört av mig på några dagar. håller på bli mer och mer förkyld nu igen. Trött på detta! I onsdags bran de i Övik. Sen tog man tåget hit 55 kr och busen till mo för 18 kr kul. Sen så klev ja av i Mo i närheten av Lögdeå! Vi har spelat en del kubb och sett en del roliga filmer bland annat! Sen torsdag spelade vi kubb var ute och gick idag var vi inne på Modehuset fyndade studentklänning och en topp till! Imorgon ska jag äntligen hem. Stefan och Johan dissade oss idag! Körde förbi två gånger. Har haft härliga dagar här! Samt så verkar ja ha kärleken på gång. Han är typ tre år yngre än mig. Har känt honom i ett år nu. Tycker iallafall inte illa om honom men ja är hård. Var med honom på nyår och han har varit intresserad av mig i över en månad nu! Sitter uppe med Cia nu och är glad. Kollat på knasiga filmer och käkat bulle och dricka körde nåt knasig spel ikväll med som jag van i över henne! Är iallafall en lycklig tjej just nu :)!!

Kram Nattis <3

Presentation


Hejsan hoppsan heter Natali men kallas Nattis! Är en 93:a född den 5 maj bor i Örnsköldsvik. Har två katter och en kille som ja har ett distansförhållande med! Bara att läsa på om ni är intresserad av att läsa om mig!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards